Spodaj v priponki objavljam pavšalen in sprenevedav odgovor MZZ, na zelo konkretno in podrobno utemeljeno poizvedbo zagovornika načela enakosti (poizvedba zagovornika nacela enakosti na MZZ), o sistemski diskriminaciji in viktimizaciji zaposlenih na MZZ, vključno z viktimizacijo sindikata.
Odgovor na poizvedbo

Razumljivo, le kaj naj GS MZZ mag. Vidovič na to odgovori? Nekdanji zunanji minister dr. Rupel je lepo pojasnil njegov kadrovski vzpon v diplomaciji: “Povedal bom zgodbo. Nekoč je veljalo, da se o kandidatih za ambasadorje pogovarjamo tudi z opozicijo. Tako sem nekoč seznam predlogov predstavil Borutu Pahorju, ko je bil evropski poslanec in predsednik stranke SD. Vprašal me je, ali bi lahko bil ambasador Stanislav Vidovič. Povedal sem, da sem ga predlagal, vendar so nekateri ugovarjali. Pahor mi je očital lustracijo, zato sem primer še enkrat preveril. Vidoviča sem povabil na pogovor in mu predlagal, da postane veleposlanik.” (vir: http://www.delo.si/ozadja/dimitrij-rupel-upam-si-trditi-da-boljsega-od-mene-ni-tako-preprosto-najti.html)

Ja, tako po domače to gre. Elita se pokliče in se dogovori. Mimo formalnih izbirnih postopkov, ki so navadna farsa. Diskriminacija je modus operandi slovenske politične elite.

